Китайські автопроизводителі зацікавлені в придбанні німецьких автозаводів. Особливо їх цікавлять підприємства Volkswagen. Ключова мета інвестицій - посилити вплив на автомобільну промисловість Німеччини.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Reuters.
Запуск місцевого виробництва також дозволить китайцям обійти велику ввізну митницю на електромобілі, встановлену ЄС.
Хоча заявки на купівлю заводів можуть подавати приватні компанії або спільні підприємства, угоди будуть залежати від контактів урядів обох країн. Китайці готові дати зелене світло інвестиціям, чого поки не можна сказати про німців.
Також компанії з Китаю стурбовані тим, як на купівлю відреагують профспілки. В Оснабрюку, наприклад, заявляють, що не проти роботи з китайцями, але тільки за стандартами Volkswagen.
Раніше повідомлялося, що Volkswagen планував закрити кілька заводів у Німеччині, але зіткнувся з опором робітників. Сторони досягли угоди, за якою в 2025 році припиниться виробництво на "Скляній мануфактурі" в Дрездені, що випускає ID.3. У 2027 році зупиниться конвеєр заводу в Оснабрюку, з якого сходять T-Roc Cabrio. Джерела кажуть, що Volkswagen не проти продати останній китайцям.
Продаж підприємств може обійтися Volkswagen дешевше, ніж їх закриття, підрахували експерти. За кожен з них концерн може отримати від 100 до 300 мільйонів євро.