середа22 січня 2025
nku.in.ua

Після 10 років виробництва: купе Lexus RC йде на пенсію.

Купе Lexus RC вперше з'явилося восени 2014 року, відкривши для японського бренду новий сегмент. Основою автомобіля стала платформа седана IS з елементами старшої моделі GS. У 2018 році купе пройшло значну модернізацію, а також отримало ряд дрібних оновлень, але так і не змогло досягти успіху на ринку.
После 10 лет на рынке купе Lexus RC завершает свой жизненный цикл.

Купе Lexus RC дебютувало восени 2014 року, відкривши для японського бренду новий сегмент. В основі автомобіля лежить платформа седана IS з елементами старшої моделі GS. Купе пережило масштабну модернізацію в 2018 році та ще ряд дрібних оновлень, але успіху на ринку так і не досягло.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу компанії.

За десять років по світу розійшлося всього 91 тисяча автомобілів, включаючи 12 тисяч заряджених версій RC F. Lexus RC в компанії вирішили гідно провести в відставку спецверсією Final Edition, яка дебютувала в Японії.

Зовні прощальні купе відрізняються від звичайних автомобілів чорними корпусами бічних дзеркал, червоними гальмівними механізмами з фірмовим логотипом та оригінальними 19-дюймовими колесами фірми Enkei. Салон версії Final Edition має чорнорубінову обробку з використанням замші та мікрофібри.

В Японії Lexus RC пропонується тільки з заднім приводом, гамма включає чотири версії: RC 300 (2,0 л, 245 к.с.), RC 300h (гібрид, 223 к.с.), RC 350 (3,5 л, 318 к.с.) та RC F (5,0 л, 481 к.с.). Виконання Final Edition доступне для всього квартету, але тільки у найпотужнішого двигуна V8 з'явилася пам'ятна табличка.

Прощальні купе вже можна замовити в Японії за ціною від 43 тисяч доларів за RC 300 Final Edition. Восьмициліндрова топ-версія RC F Final Edition оцінена в 87 тисяч доларів, і тільки її тираж обмежений: буде виготовлено 200 екземплярів. Виробництво менш потужних варіантів обмежено лише за часом: завершення виробництва заплановано на листопад.